قوانین و شرایط گارانتی

پرداخت آنلاین

  1. خرید  از سایت  بصورت آنلاین و درگاه بانک به نام بوده و  پرداخت کارت به کارت نیز امکان پذیر می باشد.
  2. این وب سایت شعبه و نمایندگی دیگری در کشور ندارد.

خرید و گارانتی

  1.        محصولات  نو  (آکبند) با گارانتی معتبر شرکت توزیع کننده عرضه می شود .  این فروشگاه موظف به ارسال ، پیگیری وضعیت گارانتی  می باشد.
  2.        محصولات  استوک (دست دوم) با گارانتی استوک  و سه روز مهلت تست  سخت افزاری ،  یک ماه گارانتی سخت افزاری و نرم افزاری عرضه می گردد.
  3.       در زمان مهلت تست در صورت ایراد سخت افزاری قابل عودت می باشد.
  4.        عودت محصول  به هر دلیل به غیر از  ایراد سخت افزاری  امکان پذیر نبوده ، لذا قبل از خرید  دقت لازم مبذول گردد.
  5.       کلیه محصولات  دست دوم  درسایت  با نام استوک عرضه می گردد.
  6.       به دلیل فروش اجناس استوک به صورت آنلاین  مشتری  موظف به استعلام وضعیت ظاهری دستگاه می باشند .
  7.        کلیه محصولات دست دوم با فاکتور رسمی با درج سریال  دستگاه جهت گارانتی سخت افزای و نرم افزاری عرضه می گردد.
  8.         باطری و آداپتور جز گارانتی یک ماه نبوده و فقط یک هفته مهلت تست دارد.
  9.       هزینه ارسال کالا به عهده خریدار می باشد.
  10. عکس های موجود در سایت صرفا جهت دید کلی از مدل مورد نظر می باشد .محصول دریافتی قبل از ارسال به صورت تصویر عینی توسط مشتری باید تایید شود.
  11. مشخصات و قیمت (به دلیل نواسانات شدید)متغیر می باشد و پس از پرداخت مبلغ کالا توسط خریدار،قیمت نهایی و موجودی کالای خریداری شده توسط تیم پشتیبانی استخراج و برای مشتری اطلاع رسانی می شود و با پرداخت یا دریافت مبلغ ماب التفاوت کالا نهایتا ارسال و یا در صورت عدم تایید مشتری مبلغ برگشت فاکتور خواهد شد.

استفاده از 7 روز ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟

  •   اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد.
  1.   اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 3 روز پس از دریافت کالا، به فروشگاه  اطلاع داده شود.
  2.    لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نو  تا پایان3 روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
  3.     استفاده از این سرویس برای  اجناس نو و آکبند تنها در صورتی امکان‌پذیر  است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود  بازگردانده شود. برای محصولات  دست دوم به همراه فاکتور ارایه شده امکان پذیر می باشد.
  4.   برچسب  زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و  یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد  برد.
  5.   این سرویس اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و  مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از  کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا  مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه اندازی، تنظیمات، کاربرد  غیرمعمول، نگهداری و استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده  در دفترچه راهنمای کالا) را شامل می‌شود.
  •  اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد.
  1. وجود مغایرت، باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به فروشگاه از طریق تلفن یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.
  2.  عکس  محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره  ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان  اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در  وب سایت است.
  3.  در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن  بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که  کالا از حالت اورجینال یا بسته‌بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.
  4.  در  صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم  است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری  شود.

 

  • اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد.

     آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به فروشگاه از طریق تلفن یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.درضمن  محصولات  قبل  از  ارسال  توسط  تیم  مرکز  استوک  شماب  غرب  به  صورت  کامل  تست  می  شود  و  از  آنجا  که  قبل  از  نهایی  شدن  خرید  عکس  وایرادات  ظاهری(درصورت  وجود)برای  خریدار  ارسال  می  شود  بابت  مواردذکرشده  امکان  برگشت  کالا  وجود  ندارد.


در  صورت  داشتن  هرگونه  سوال  در  مورد  قوانین  سایت  و  فروش  باتیم  پشتیبانی  تماس  بگیرید.